KOMFORT pobytu dla gości

Jakie problemy rozwiążesz:


świeżo zameldowany gość, któremu nie spodobał się pokój, musi wrócić do recepcji po nową kartę lub czekać aż przyniesie mu ją portier. Z Automatyką Hotelową GiP recepcja przeprogramuje kartę na nowy pokój, uzgadniając to przez telefon.


w hotelu czasem dochodzi do niekomfortowych, a nawet budzących zażenowanie (zarówno gości, jak i pracowników hotelu) zdarzeń. Gdy podczas sprzątania pokoi pokojowa puka do drzwi, może natknąć się na gościa, który jeszcze śpi, lub zastać go w krępującej sytuacji (np. gdy ten się ubiera lub kąpie). Dzięki sygnalizacji obecności gościa w pokoju takie sytuacje nie będą mieć miejsca.


gość może wejść do wychłodzonego lub nadmiernie ogrzanego pokoju, ponieważ jego poprzednik tak ustawił klimatyzację dla własnych potrzeb. Centralne sterowanie klimatyzacją i ogrzewaniem pozwoli nam uniknąć tego typu sytuacji.


zawieszki "Proszę nie przeszkadzać" oraz "Proszę sprzątnąć pokój" są mało estetyczne na klamkach, a wręcz brzydkie - gdy leżą na podłodze. Z GiP AH nie są już potrzebne.


Gość wywiesza "Proszę o sprzątnięcie" i wychodzi na śniadanie, spotkanie lub na kawę. Gdy wraca, a pokój nadal nie został sprzątnięty, budzi to jego irytację. Dzięki GiP AH pokojowe błyskawicznie zauważą np. na tablecie, który pokój jest do sprzątnięcia.


często idąc korytarzem hotelowym można zauważyć tacę z brudnymi naczyniami po posiłku z room-serwisu, która leży przy drzwiach do czyjegoś pokoju i czeka na sprzątnięcie. Dzięki Panelowi Życzeń Gościa informacja błyskawicznie trafi do odpowiednich służb hotelowych.

Co nowego uzyskasz:


będziesz mógł szybciej przygotować do sprzedaży pokoje zwalniane przez gości - bez oczekiwania na koniec doby hotelowej. Następni goście, którzy przyjadą wcześniej niż rozpoczyna się doba hotelowa, otrzymają pokój niezwłocznie.


podczas przyjmowania (check-in) gościa program podpowie Ci, który pokój w hotelu ma najbardziej komfortową temperaturę, abyś go wybrał w pierwszej kolejności.


informacja o pokojach, w których są otwarte okna, pozwoli Ci podjąć działania zabezpieczające hotel przed stratami, gdy zapowiadane są burze, wichury lub mrozy.


wybór funkcji "proszę nie przeszkadzać" nie pozwoli pokojowej otworzyć drzwi przy pomocy jej karty dostępu. Recepcja i centrala telefoniczna również będą to wiedziały i mogą nie łączyć rozmów telefonicznych do pokoju.


klawisze na panelu umożliwią Twoim gościom sterowanie scenami świetlnymi oraz innymi urządzeniami w pokoju (np. automatyczne zaciąganie zasłon lub żaluzji).


wskazane przez Ciebie służby hotelowe otrzymają sygnał od gościa i natychmiast podejmą właściwe działanie.